شناسهٔ خبر: 10716076 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات | لینک خبر

رئیس مرکز نوسازی و تحول اداری وزارت ارتباطات خبر داد: استخدام دستیاران ستادی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات

رئیس مرکز نوسازی و تحول اداری وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، از استخدام 26 دستیار ستادی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، خبر داد.

صاحب‌خبر -

مهندس حمیدرضا عطایی رییس مرکز نوسازی و تحول اداری وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات،  درگفتگو با خبرنگار وزارت ارتباطات، با بیان اینکه در چارچوب سیاست ها و برنامه های معاونت توسعه مدیریت، هماهنگی و امور پشتیبانی وزارت ارتباطات حرکت می کنیم، افزود:  درپی روان سازی و تسهیل انجام هر چه بهتر امور محوله در چارچوب سیاستگذاری برنامه اصلاح نظام اداری دولت هستیم و  نسبت به تدوین سند نیروی انسانی و پیشبرد پروژه اصلاح ساختار سازمانی، اهتمام ویژه ای داشته ایم .

عطایی اظهار کرد: در همین راستا و متعاقب تصویب نامه شورای عالی اداری مبنی بر اعطای مجوز استخدام دستیاران ستادی، سهمیه ای برای وزارت ارتباطات، سازمان فضایی و سازمان تنظیم مقررات برای جذب نیروی انسانی با کیفیت، در نظر گرفته شده است.

وی ادامه داد: در مرحله اول استخدام در ستاد وزارت ارتباطات 26 نفر کارشناس و در نوبت بعد در دو سازمان فضایی و تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی انجام می شود.

عطایی با بیان اینکه رویکرد ما در وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، ارتقای کیفیت نیروی انسانی و چینش مناسب آن است، افزود: دو پروژه اصلاح ساختار و جذب نیرو کار آمد در دستور کار است که با محقق شدن نتایج این آزمون و تصویب ساختار در سال 95،‌ بتوانیم با توان بیشتری امور محوله را پیش بریم.

وی با اشاره به چهار خوشه دستیاری در وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: خوشه اول  دستیاری امور فناوری اطلاعات است که 8 نفر مرد و زن، با تحصیلات مهندسی فناوری اطلاعات در کلیه گرایشها، مهندسی کامپیوتر گرایش نرم افزار، مدیریت فناوری اطلاعات کلیه گرایشها، از بین دانش آموختگان فوق لیسانس و دکترا با معدل 16 به بالا مشروط به کسب رتبه 5 هزار در رشته ریاضی فیزیک و تجربی در آزمون سراسری کارشناسی و 2 هزار در علوم انسانی است که این شرط در همه خوشه ها از جمله شروط اختصاصی  شرکت در آزمون است.

وی ادامه داد: خوشه دوم دستیاری امور ارتباطات، است که شامل 12 نفر مرد و زن، از بین دانش آموختگان مهندسی کامپیوتر کلیه گرایشها و مهندسی برق، الکترونیک و مخابرات کلیه گرایشها، در مقطع فوق لیسانس و دکترا است.

عطایی تصریح کرد: در خوشه امور منابع انسانی 4 نفر مرد و زن، در رشته های تحصیلی مدیریت دولتی کلیه گرایشها، مدیریت سیستم ها، مدیریت منابع انسانی، مهندسی صنایع گرایش مدیریت سیستم و بهره وری، مدیریت بازرگانی گرایش رفتار سازمانی، مدیریت بازرگانی گرایش مدیریت منابع انسانی و آموزش و بهسازی منابع انسانی در مقطع فوق لیسانس و دکترا است.

رئیس مرکز نوسازی و تحول ادرای وزارت ارتباطات اظهار کرد: خوشه دستیار امور حقوقی  شامل 2 نفر مرد و زن با رشته های تحصیلی حقوق عمومی کلیه گرایشها، حقوق ارتباطات کلیه گرایشها و حقوق مالکیت فکری  است.

وی به حداکثر سن 40 سال تمام برای شرکت در این آزمون اشاره کرد و افزود: برای اطلاعات بیشتر از جزئیات این استخدام، واجدین شرایط می توانند به سایت سازمان سنجش مراجعه کنند.

عطایی تصریح کرد : آخرین مهلت ثبت نام دوشنبه 94/11/12  است و افرادی که بتوانند در این آزمون موفق شوند از مزایای بیشتری برخوردار بوده  تا بدین منظور، کادرسازی در جهت تقویت توان کارشناسی و ارتقای کیفیت و تصمیم سازی در دستگاه های اجرایی،  تحقق یابد.

رئیس مرکز نوسازی و تحول اداری وزارت ارتباطات با بیان اینکه با این رویکرد  فضای رشد،  در سیستم وزارت ارتباطات به  وجود می آید؛ افزود: همچنان برای سایر همکاران نیز در پی اخذ مجوزهای استخدام برای رفع کمبود نیروی انسانی که در سند نیروی انسانی  قید کرده ایم، هستیم.

 

نظر شما