شناسهٔ خبر: 10455678 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: نود | لینک خبر

???? ????: ??? ???? ?????

???? ????? ?????? ??? ??? ????? ?????? ?? ?? ??? ????? ????? ?????? ?? ??? ????? ?? ????? ??? ????? ??? ?? ?? ?? ??? ?? ?? ??? ????? ?? ?? ?????? ??? ????? ?????? ? ?????? ???? ??? ?? ?? ?? ???? ???? ?? ???? ???? ????? ?????.

صاحب‌خبر -

عراق با خوش شانسي 3 امتياز بازي مقابل امارات را به دست آورد. در دقايق پاياني بازي وليد عباس، مدافع امارات، توپ ارسالي توسط يونس محمود را به اشتباه وارد دروازه تيم خود کرد و باعث شکست تيم امارات شد. با اين پيروزي شاگردان سيدکا هم هواداران عراق که به ورزشگاه الرايان آمده بودند را شاد کردند و هم با قرارگيري در مکان دوم گروه شانس خود را براي صعود از گروه افزايش دادند.
نشاط اکرم مي گويد: « ما در پايان بازي خوش شانس بوديم، اما نبايد فراموش کنيم که در طول بازي هم بدشانس بوديم و موقعيت هاي زيادي را از دست داديم، مثل ضربه خود من که به تير دروازه برخورد کرد و گل نشد. نهايتا ما زمان خوبي به گل رسيديم، موقعي که اواخر بازي بود و امارات وقت زيادي براي جبران نداشت. من خيلي خوشحالم و افتخار مي کنم، چراکه من عاشق کشورم هستم و توانستم خوشي را به مردم کشورم هديه دهم، مردمي که بازي ما را مي ديدند و از ما برد مي خواستند».
بازيکن 26 ساله عراقي ها در ادامه گفت: « بازي خيلي سختي بود، امارات تيم خيلي خوبي است و سازمان يافته است. اما از ابتداي بازي هدف ما کسب 3 امتياز بود و به آن رسيديم. ما مدافع عنوان قهرماني هستيم و محکوم به بردنيم و بايد اين 3 امتياز را مي گرفتيم، همانطور که بايد 3 امتياز بازي بعدي را هم بگيريم تا جايگاهمان را در مرحله بعدي تثبيت کنيم. پيروزي خيلي خوبي بود، اما بايد اين بازي را فراموش کنيم و تمام تمرکزمان روي بازي بعد مقابل کره شمالي باشد. آن بازي هم بازي سختي است».
اين پيروزي شرايط نابسامان اردوي عراقي ها بعد از باخت مقابل ايران را هم جبران کرد و آن ها انگيزه خود را دوباره به دست آوردند: « ما شرايط سختي داريم، ما قهرمان دوره قبل هستيم و در بازي اول مقابل ايران شکست خورديم. بعضي از رسانه ها گفته بودند که اردوي تيم عراق با مشکلات زيادي رو به رو شده است و ما با اين پيروزي آن ها را ساکت کرديم. مي توانيد دوباره ببينيد، ما وقتي گل زديم، همه در کنار هم خوشحالي کرديم، به اين دليل که همه ما مي خواهيم براي تيم ملي و براي کشورمان بازي کنيم».

نظر شما