شناسهٔ خبر: 10370586 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: وزارت آموزش و پرورش | لینک خبر

مدیر کل دفتر وزارتی و مشاور وزیرآموزش و پرورش در گردهمایی رؤسای ادارات حراست استان ها:

حراست آموزش وپرورش حافظ امنیت فرهنگیان است

مدیر کل دفتر وزارتی وزارت آموزش و پرورش گفت: حراست آموزش وپرورش حافظ امنیت فرهنگیان است.

صاحب‌خبر -
به گزارش مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش ، صبح امروز محمد فاضل در گردهمایی رؤسای ادارات حراست استان های سراسر کشور که در اردوگاه شهید باهنر برگزار شد، اظهار کرد: امروز با استقرار دولت تدبیر و امید شاهد آموزش وپرورشی پویا و با نشاط و مورداعتماد عموم صاحب نظران عرصه تعلیم و تربیت است .
وی افزود: آموزش و پرورش علی رغم همه مشکلات به جا مانده از گذشته مبتنی بر برنامه های بنیادی و علمی اقدامات خود را به پیش می برد .
فاضل با اشاره به لزوم ارتباط دو سویه مردم و مسئولان خاطر نشان کرد: یکی از وظایف مسئولان آموزش وپرورش انتقال خواسته ها و دغدغه های جامعه معلمان به ارکان اصلی نظام است و مدیران اصلی این دستگاه در این خصوص به صورت جدی پی گیر رفع مشکلات معلمان و دانش آموزان می باشد.
مشاور وزیر آموزش وپرورش تصمیم گیری و حرکت مبتنی بر خردمندی ، مطالعه ی علمی و کار کارشناسی را از رویکردهای جدی آموزش وپرورش دولت یازدهم عنوان کرد و افزود: در آموزش وپرورش دولت تدبیر و امید هیچ تصمیم شتاب زده، عجولانه و بدون مطالعه یا کار کارشناسی انجام نمی گیرد و تبدیل امنیت فرهنگی به جای فرهنگ امنیتی در این دوره یکی از جلوه های تصمیم مدبرانه بوده است ، به گونه ای که امروز حراست های آموزش و پرورش حافظ امنیت فرهنگیان برای بیان منطقی دغدغه های معلمان هستند.

نظر شما