شناسهٔ خبر: 1022223 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: تابناک | لینک خبر

عملیات غزه حمایت عمومی از نتانیاهو را به شدت کاهش داد

صاحب‌خبر -
نظرسنجی انجام شده توسط شبکه ۲ تلویزیون اسرائیل نشان می‌دهد میزان حمایت عمومی از نخست وزیر اسرائیل به واسطه عملیات در نوار غزه با افت شدیدی روبرو شده است.

به گزارش تسنیم، جدیدترین نظرسنجی شبکه 2 تلویزیون اسرائیل حاکی از آن است که میزان محبوبیت بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی به کمتر از 38 درصد رسیده است که این رقم نسبت به نظرسنجی قبلی که پنج شنبه گذشته انجام شده بیش از 17 درصد کاهش داشته است.

بر اساس این گزارش محبوبیت نتانیاهو در 23 جولای به بیش از 82 درصد رسیده بود و نتایج این نظرسنجی نشان می دهد که میزان محبوبیت وی نسبت به جولای حدود 50 درصد کاهش داشته است.

میزان بیزاری و مخالفت مردم اسرائیل با عملیات ارتش این رژیم در نوار غزه طی هفته های اخیر به شدت افزایش یافته و تعداد تلفات اسرائیلی ها و حملات انجام شده علیه سرزمین های اشغالی فلسطین رو به افزایش بوده است. میزان بیزاری مردم نسبت به عملیات ارتش اسرائیل در نوار غزه به خصوص پس از اظهارات هفته گذشته نتانیاهو که گفته بود " این عملیات تا زمانی که به اهداف آن دست یابیم ادامه خواهد یافت"، بیشتر شده است.

ارتش اسرائیل در عملیات اخیر خود به نوار غزه که از 8 جولای آغاز شده تاکنون بیش از 2100 فلسطینی که اکثر آنها غیر نظامی بوده اند را به خاک و خون کشیده است.

نظر شما