شناسهٔ خبر: 10133205 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

سرمربي تيم واليبال نشسته ثامن الحجج: شاهد ليگ پويايي در نيم فصل بوديم

سرمربي تيم واليبال نشسته ثامن الحجج سبزوار که موفق شد عنوان قهرماني نيم فصل نخست ليگ برتر را از آن خود کرد از پويايي و سطح بالاي رقابت هاي امسال خبر داد.

صاحب‌خبر -
عليرضا معمري در گفتگوي اختصاصي با خبرنگار خبرگزاري صداوسيما گفت: خوشبختانه امسال با توجه به برنامه ريزي هاي منسجم سازمان ليگ واليبال نشسته شاهد رقابت هاي بسيار خوب و درخشاني از تيم هاي حاضر در ليگ و در نيم فصل نخست بوديم چرا که رقابت ها در زمان ها و روزهاي بسيار مناسبي برگزار شد.
او افزود: با توجه به سياست سازمان مبني بر حضور و تقسيم شدن ملي پوشان در همه تيم ها، بازي ها بسيار نزديک بهم و  نتايج قابل پيش بيني نبود به طوريکه حتي در اروميه و در بازي بازيکنان تيم ما در برابر شهرداري ما نتيجه نيمه نخست را در عين ناباوري واگذار کرديم و اين نشان دهنده افزايش سطح تاکتيکي و تکنيکي همه تيم هاست. 
معمري ادامه داد : نيم فصل نخست ليگ برتر بسيار پويا و پرجنب و جوش بود که اين امر به آمادگي تيم ملي بسيار کمک خواهد کرد و اميدوارم در نيم فصل دوم رقابت هاي ليگ برتر که از 24 دي ماه آغاز مي شود شاهد پويايي بيشتري باشيم چرا که با توجه به نزديکي اين رقابت ها و اعزام تيم ملي به رقابت هاي جام بين قاره اي به طور حتم در سطح آمادگي ملي پوشان پيشرفت چشمگيري را شاهد خواهيم بود. 
او افزود : در بين دو نيم فصل ليگ برتر، 11 تا 17 ديماه تيم ملي واليبال نشسته کشورمان در اردوي آمادگي به تمرين پيش از حضور در جام بين قاره اي مي پردازد.
معمري با بيان اينکه کل جامعه واليبال نشسته نگاهشان به حضور درخشان در المپيک ريو است گفت: زيرا علي رغم صلابت و قدرت اين رشته ورزشي کشورمان در جام جهاني ها و پارالمپيک هاي گذشته متاسفانه در پارالمپيک قبل چندان حضور قدرتمندي از خود نشان نداد ولي درصدديم تا بار ديگر در ريو از قدرت ايران در اين رشته با حضور پرقدرت دفاع کنيم.

نظر شما